Wayke Liveshopping

Wayke Liveshopping

Liveshopping har beskrivits som 2020-talets motsvarighet till TV-shop men i en digital kostym där man kan interagera med företaget direkt och även köpa produkterna live.

Liveshopping härstammar från Kina där det nu står för 20% av all e-handel. Tittaren får en väldigt modern shoppingupplevelse och känslan av en digital gemenskap.

Varför är detta relevant för bilbranschen?

En så dyr vara som en bil kräver att man kommer nära kunden för att på djupet beskriva en bils egenskaper och unika fördelar. Med liveshopping kan man göra det på ett personligt och lättsamt sätt.

Wayke tillsammans med CUPRA var först i Norden med att lansera liveshopping för bilar och har nu erfarenhet av att komma nära hundratals kunder på en och samma gång.

I vårt liveshopping-paket ingår:

  • Hero startsida på wayke.se
  • Landningssida på wayke.se
  • Del av månadsmail
  • SoMe spend
  • Integration och anpassningar
  • Planering
  • Produktion och genomförande
  • Utrustning och teknik
  • Moderator och programledare
  • Exponering på showroom.shopping, mötesplatsen för liveshopping
  • Uppföljning och analys

Nyfiken på liveshopping?

Fyll i dina uppgifter här så kontaktar vi dig och berättar mer.