För att göra arbetet på anläggningsnivå smidigare har vi nu skapat en funktion som gör det möjligt att skapa filter på organisationsnivå, vilket blir synligt som standard för samtliga anslutna anläggningar.
Vi fortsätter att utveckla möjligheterna att hantera inställningar på organisationsnivå för alla anslutna anläggningar. Den här nya funktionen gör det enkelt för att skapa fordonsfilter som blir synliga för alla användare.
Så här skapar du ett filter:
1. Navigera till "Fordon" -> "Administrera fordon"
2. Skapa önskat filter
3. Klicka på "Spara sökning" för att applicera filtret
4. Välj "Tillgängligt för hela organisationen" för att göra filtret synligt för alla anläggningar
Efter att du har sparat filtret kommer det att vara tillgängligt under "Fordon" -> "Administrera fordon" på samtliga anläggningar.
I videon nedan kan du se hur du enkelt kan skapar och sparar ett filter för din organisation, samt hur det kommer att synas på övriga anläggningar.
📣 Observera att det endast går att hantera det skapade filtret från organisationsnivån. Anläggningarna kan välja om de ska använda filtret eller inte, men det kommer inte gå att ta bort eller ändra någon annanstans än inne på organisationen.
För övriga frågor, besök vår FAQ eller kontakta oss på info@wayke.se.